Autor Wiadomość
MadAmEla
PostWysłany: Pią 11:21, 18 Mar 2016    Temat postu:

Raport podaje, że obecnie konsumenci z dużą wprawą łączą opisane powyżej zalety kanałów elektronicznych i tradycyjnych. Efektem tego jest zjawisko klient najpierw szuka informacji o produkcie w internecie, a następnie udaje się do forum erotyczne, garsoniera www.seksopinie.pl aby go kupić. W obecnie robi tak 43 proc. konsumentów.
Bojanowiczanin
PostWysłany: Śro 14:48, 27 Cze 2007    Temat postu: Tematrans

Firma Tematrans Poland, świadczy kompleksowe usługi w transporcie i spedycji międzynarodowej w szczególności:
- całopojazdowe transporty w relacji Polska - cała Europa i Azja,
- kompleksowa obsługa spedycyjna ładunków drobnicowych w relacji Polska-Włochy,
- spedycja całopojazdowa 1.5, 3.5, 24 tony na terenie Europy i Azji,
- spedycja drobnicowa na terenie całej Europy,
- pełny monitoring przesyłek powierzonej nam masy ładunkowej,
- doradztwo w optymalizacji procesów transportowych w szczególności dostawy "just in time" dla obsługi lini produkcyjnych przemysłu motoryzacyjnego, jak również pełna obsługa tego procesu.

Firma Tematrans Poland dzięki wieloletnim kontraktom z firmami grupy FIAT i IVECO oraz ich kooperantami specjalizuje się w dostawach bezpośrednio na produkcję w ściśle określonych ramach czasowych, zarówno w transporcie krajowym jak i międzynarodowym. W ostatnim czasie firma rozpoczęła intensywną obsługę rynków wschodnich (w szczególności Ukraina, Rosja, kraje Bałtyckie). Również na rynkach dalekowschodnich nasza firma realizuje transporty w relacjach zarówno z Polską jak i innymi krajami Unii Europejskiej.



Tabor posiadany przez spółkę:


Firma posiada samochody marki Iveco Stralis i naczepy marki Schmitz o różnych parametrach;
- zestawy typu firanka o pojemności 96 m3
- zestawy typu Mega o pojemności 100 m3
- zestawy typu edscha do wykonywania przewozów pod osłoną karnetu TIR

Stan taboru na dzień dzisiejszy to 40 jednostek w transporcie międzynarodowym i 10 jednostek w transporcie krajowym. Jednak firma stale rozwija swój potencjał transportowy i zakłada jego rozbudowę do wielkości 100 jednostek w połowie przyszłego roku.

Wszystkie ciągniki użytkowane w transporcie międzynarodowym posiadają normę EURO 3 i status zielonej i bezpiecznej ciężarówki, mogąc w ten sposób docierać do wszystkich zakątków Europy.

W chwili obecnej każdy z pojazdów doposażony jest w system nawigacji satelitarnej, dzięki któremu możemy na bieżąco informować o aktualnym położeniu powierzonego nam ładunku jak również dokonywać ewentualnej korekty jej przebiegu.

N rynku krajowym, użytkujemy samochody używane również marki Iveco Euro Tech lub Euro Star spełniające min. normę EURO 2, wraz z naczepami typu firanka.

Wszystkie samochody jak i kierowcy posiadają przystosowanie do transportu materiałów niebezpiecznych: wszystkie klasy ADR z wyjątkiem 1 i 9.

(c) www.tematrans.pl

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group