Wszystko dla cięzarówek i o ciężarówkach
Szerokości na drodze :-)
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wszystko dla cięzarówek i o ciężarówkach Strona Główna
->
Man
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
News
off-topic
Humor
Ciężarówki
----------------
Mercedes
Daf
Man
Renault
Scania
Volvo
Iveco
A tutaj to na spokojnie
----------------
Ankiety
Firmy transportowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MadAmEla
Wysłany: Pią 11:02, 18 Mar 2016
Temat postu:
Mohamed zwykł dzwonić do banku, jeśli potrzebował przelać pieniądze do Chin w zapłacie za import opon do swojej firmy w Kairze - opisuje Alsharif dla agencji Reutera. Forum o tematyce erotycznej, erotyczne forum, forum erotyka
www.seksopinie.pl
Teraz bank nie może mu zapewnić wystarczająco dużo walut, więc musi korzystać z czarnego rynku, nawet mimo wysokich kosztów.
patryk
Wysłany: Sob 21:21, 29 Gru 2007
Temat postu:
jak uzywac poprawnie i ekonomicznie skrzyni biegow z polowkami ,kiedy wlaczyc polbieg i czuy ze sprzeglem ,jak to dokladnie przebiega ,kiedy sprzeglo i itd?
Bojanowiczanin
Wysłany: Pią 8:40, 29 Cze 2007
Temat postu: Man F90
Rok 1986 kiedy to pojawia się długo oczekiwany MAN F90. Opłacało się czekać, gdyż pojazd cechował wielki wybór jednostek napędowych. Palętę otwierał mały, 5 cylindrowy, 10 litrowy silnik o mocy od 270 do 320 KM. Kolejnym silnikiem był sławny D2866. Charakteryzował się 6 cylindrami w rzędzie, 12 L pojemności i mocą od 360 do 420 KM. Był to motor najczęściej stosowany w ciągnikach siodłowych dalekiego zasięgu. Wyposażono go dodatkowo w turbodoładowanie i chłodnicę powietrza doładowującego (intercooler). Spełniał normę Euro 1. Największym zaawansowaniem cechował się silnik V10. Miał on 10 cylindrów umieszczonych widlasto, 18,3L pojemności i moć 500 KM oraz gigantyczny moment obrotowy (2350Nm) osiągany już od 900 obr/min. To ten właśnie silnik rozpoczął wyścig w uzyskiwaniu wielkich mocy i sam jako pierwszy wstąpił do tzw. "klubu 500". Z tymi motorami współpracowały 13 lub 15 biegowe skrzynie Fuller lub 16 biegowy ZF. W MANie F90 po raz pierwszy zastosowano hamulce tarczowe przedniej osi. To własnie w tym modelu w latach 90tych zaczęto przymierzać się do stosowanie satelitarnego systemu łączności serwisowej. Ponadto w 1987 roku model 19.362 został uznany "ciężarówką roku". Seria F90 w 1995 roku została zastąpiona typoszeregiem F2000, wtedy też zakończono ostatecznie produkcję tego niezwykle udanego modelu.
Wozy można spotkać do dziś, po naszych drogach porusza się bardzo wiele F90 ciągając głównie naczepy wywrotki.
(c)
http://www.bilnorge.no
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin